Etätyöpäiväänkin tarvitaan riittävästi liikuntaa ja taukoja

Etätyössä ergonomia on usein huonompi kuin työpaikalla. Olympiakomitea tarjoaa omalle henkilöstölleen lääkkeeksi taukoliikuntasovellusta ja haastaa tavoittelemaan aikuisliikunnan suositusten...

Jokainen askel on hyvästä

Jokainen liikuttu askel on terveyden kannalta hyödyllinen. Aina ei tarvitse lähteä lenkille tai jumppaan: jo portaiden käyttäminen hissin sijaan ja kävely lähikauppaan lisää päivittäisten askelten...

Uskaltautuisitko itse kokeilemaan?

Hengitysliiton liikuntatoimi tekee aktiivisesti yhteistyötä eri lajiliittojen kanssa.

Liikunta ja ruumiillinen työ vähentävät riskiä sairastua syöpään

Hyväkuntoiset miehet sairastuvat harvemmin syöpään kuin huonokuntoiset. Myös fyysisesti raskas työ suojaa miehiä suolistosyöviltä.

Istutko sinä itsesi hengiltä?

Tieto lisää tuskaa, mutta uskottava se on: nykyajan ihminen istuu itsensä hengiltä.

Kesä on lavatanssien aikaa

Heittäydy tanssin pyörteisiin ja ota haltuun suosituimpien lavatanssien askeleet.

Lokakuussa on aikuisten vuoro kerätä kaikki Pokémonit!

Koostimme aloittelijalle sopivat ohjeet, joiden avulla voit helposti lähteä etsimään lähialueesi pokémoneja!

Liikunta tuo sisältöä jokaisen elämään

Suomalaisilta kysyttiin verkkotutkimuksessa, mikä heidät innostaa liikkeelle ja millaisia ovat heidän liikuntaunelmansa.

Liikkumisen unelmat vaihtelevat ympäri maan

Suomalainen on seurallinen luonnossa liikkuja, kertoo Yksi elämä -terveystalkoiden teettämä tutkimus. Erot Suomen sisällä ovat kuitenkin näkyviä.

Koko perheen kesäkisat

Kuka on teidän perheen krokettimestari tai nopein syömään omenan vesiämpäristä?

Liikkumisen parhaat paikat kartalle

Uudessa Liikkumaan.fi-palvelussa kuka tahansa voi merkitä kartalle pieniä ja isoja liikunnan suosikkipaikkojaan.

Lähde viheriölle kohottamaan kuntoa

Golfin pelaamisella on positiivisia terveysvaikutuksia ja se on mainio laji kunnon kohottamiseksi. Pelaja kävelee kierroksen aikana keskimäärin reilut kahdeksan kilometriä.

Verkkopuntari valmentaa pysyvään elämäntapamuutokseen

Verkkopuntari on painonhallintaa verkossa mahdollistava alusta, jossa käsitellään terveellisten elämäntapojen omaksumista rennosti ja vertaistuen avulla. Ohjaajina toimivat koulutetut ammattilaiset.

Tyypin 2 diabetes riskiä voi itse alentaa

Diabetes on sairaus, jonka eri tyypit poikkeavat täysin toisistaan. Tyypin 1 diabeteksen syntyyn ei voi vaikuttaa elintavoilla. Tyypin 2 diabetes riski on sen sijaan vahvasti yhteydessä elintapoihin.

Liike on lääke

Liikkumattomuus maksaa yhteiskunnalle vuosittan jopa 3 miljardia euroa. Liikunnalla on paljon terveysvaikutuksia. Koko Suomi liikkuu 10.5.2016 Unelmien liikuntapäivänä.

Unelmien liikuntapäivä 10.5.2016

Venyttely ja jumppaaminen ovat hyviä ja tarpeellisia liikuntamuotoja. Unelmien liikuntapäivänä voit kokeilla sinulle sopivia keinoja liikkua iloisesti ja nauttien. Tule rohkeasti mukaan!

Jumpalla lähtöpassit jumeille!

Unelmien Liikuntapäivä 10.5.2016 on liikunnan pop-up -päivä. Tapahtuman järjestäneiden kesken arvotaan mahtavia palkintoja. Ilmoittaudu mukaan - 50 nopeinta saa pikapalkinnoksi jumppakuminauhan.

THL mukaan Yksi elämä -terveystalkoisiin

THL on mukana terveystalkoissa monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti hyvinvointia tukien. THL osallistuu myös Unelmien Liikuntapäivään 10.5.2016.
Näytetään tulokset 1 - 20 / 29
Merkintöjä per sivu 20
/ 2