Liikunta

Liikkuminen on pienestä kiinni. Huomaa hetket ja tilanteet, joissa askelia jo kertyy. Ota rento ote liikkumiseen ja löydä liikunnan lisäämisen paikkoja omassa elämässäsi.

Artikkelit

Sivut, joissa tagi työikäiset .

Ei yhtään tulosta.

Sivut, joissa tagi työikäiset .

Ei yhtään tulosta.
Katso kaikki teemaan liittyvät artikkelit

Aineistot

Sivut, joissa tagi työikäiset .

5 vinkkiä liikuntaan

Liikunta on eräs Yksi elämän teema-aiheista. Yksi elämä -vinkkikortit tarjoavat asiantuntijoiden vinkit terveempään elämään.

StopDia Verrytä!-Palauttavaa liikettä työnteon lomaan

Työstä palauttavien liikkeiden tekemiseen kannustavia kuvavihjeitä, joita voidaan sijoittaa sellaisiin helposti havaittaviin paikkoihin työpaikalla, joissa työntekijät tapaavat pysähtyä hetkeksi ja...

StopDia Työkalupakki työpaikoille

StopDian Työkalupakki on kokoelma konkreettisia keinoja muokata työympäristöä sellaiseksi, että työntekijän on vaivattomampaa tehdä hyvinvointiaan tukevia valintoja työaikana.

Neuvokas perhe -kortti

Neuvokas perhe -kortti on apuna lapsiperheiden liikunta- ja ravitsemustottumusten tiedostamisessa.

Pieni ulkoleikkikirjanen

Kirjaseen on koottu perinteisiä ja helppoja ulkoleikkejä avuksi lapsiperheen arkisirkukseen ja innostamaan liikkumiseen.
Katso kaikki teemaan liittyvät aineistot

Faktat

Sivut, joissa tagi työikäiset .

Ei yhtään tulosta.
Katso kaikki teemaan liittyvät faktat

Videot

Sivut, joissa tagi työikäiset .

Kylkikurkotus

Kylkivenytyksen voi tehdä seisten tai istuen. Sen avulla voi huolehtia rintakehän ja selän liikkuvuudesta, ehkäistä selän kiputiloja ja sujuvoittaa reipasta kävelyä.

Yläselkä vahvaksi

Vahvat yläselän lihakset auttavat ryhtiä pysymään hyvänä ja osaltaan huolehtivat niska-hartiaseudun rentoudesta ja siten ehkäisevät hartiakipuja.

Päätä kallistellen venytellään kaulan lihaksia

Joustavat niska-ja hartialihakset auttavat pitämään kivut ja säryt hartioista loitolla. Pieni pään kierto venytyksen aikana tehostaa venytystä.